【グーグル翻訳】PUBGモバイルで使える英語集

ダウンロード

May I go to the safety zone? (安全地帯に行ってもいいかな?)

Here is another danger zone (ここはもう危険地帯)

I go to the safe zone (私は安全地帯に行く)

Do you not get on? (乗りませんか?)

May I leave you and drive (私はあなたを残して運転してもよろしいですか)

I do not have ○ (私は〇は持っていない)

I'll give you ○ Come (〇をあげるよ来て)

Is there any Recovery item? Shall we give it? (回復アイテムはある?あげようか?)

I made a mistake(間違えました)

No need for a microphone(マイクは必要ない)

Smoke throw(スモーク投げます)